شرکت فرسان با ساختار مستقل فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود . این مرکز با بکار گیری نیروی انسانی متخصص در دفتر مرکزی و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران در خدمت مشتریان محترم میدیا ( Midea ) ، گرین پوینت ( Green Point ) ، لاجرمانیا (Lagermania) ، لوکس الکتریک ( LuxElectric ) و سایر محصولات تحت پوشش شرکت فرسان می باشد .
نصب دستگاه
ماموریت موفق
سرویس موفق
شرکت فرسان مفتخر است که بصورت رسمی نماینده خدمات پس از فروش برندهای میدیا – مدیا MIDEA ، لاجرمانیا Lagermania ، تولید فروش و خدمات پس از فروش برند گرین پوینت Green Point و خدمات پس از فروش محصولات لوکس الکتریک LuxElectric با ضمانت فرسان را داشته باشد.
همیشه مشتریان بزرگترین دارایی یک کسبوکار هستند و این دارایی از طریق رضایت و روابط با آنها ایجاد میشود. مشتری فقط زمانی رضایت کامل از خدمات ارائه شده دارند، که خدماتی که برای او ارائه میشود مطابق یا بیشتر از تعهدات باشد. بنابر این برای ضمانت این امر، شرکت ها پیشنهادات باکیفیت تر همراه با خدمات پس از فروش را ارائه میدهند. خدمات پس از فروش دارایی است که به ما امکان میدهد رابطه خود را در درازمدت با مشتریان بهتر کنیم و بعد از آن کیفیت محصولات یا خدمات مان را بهبود میبخشد.
درک از خدمات پس از فروش بهاندازه فروش اهمیت دارد. با وجود اینکه در اکثر موارد جزو هزینه های شرکت هستند و هیچ درآمدی به طور مستقیم برای شرکت ایجاد نمیکند، اما موجب افزایش شناخت برند شرکت شما در بازار و در بین مشتریان میشود. خدمات پس از فروش نهتنها برای حفظ مشتریان بلکه برای بازگرداندن مشتریان ازدسترفته نیز بسیار مهم است. خدمات پس از فروش که پشتیبانی پس از فروش و یا ضمانت نیز شناخته میشود، به خدمات و پشتیبانیهایی گفته میشود که یک شرکت بهعنوان بخشی از سیاست راضی نگه داشتن مشتریان و حفظ آنها پس از فروش محصول یا خدمت به مشتریان ارائه میدهد. نمونههایی از خدمات پس از فروش شامل پشتیبانی در مورد خدمات گارانتی، آموزش، یا تعمیر و ارتقاء میباشد. پشتیبانی پس از فروش نیز ممکن است بهعنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت در نظر گرفته شود. امروزه اکثر مشتریان محصولات یک شرکت را بر اساس خدمات پس از فروش آن خریداری کنند. خدمات پس از فروش میتواند به وفاداری به برند و تکرار فروش کمک کند. خدمات پس از فروش خوب همچنین میتواند منجر به تبلیغات دهانبهدهان مثبت برای یک شرکت شود. اما پشتیبانی ضعیف پس از فروش میتواند مانع از دستیابی شرکتها به رضایت مشتری و در نتیجه جلوگیری از رشد شرکت ها شود.
فرسان با داشتن بیش از 370 نماینده فعال در سراسر کشور و همینطور داشتن قطعات اصلی با قیمت های مناسب، می توانند بهترین در خدمات دهی به محصولات میدیا - مدیا - MIDEA و گرین پوینت Green Point باشد.
از مزایای آن : اطلاع از تولیدات و مدل های جدید و همچنین اطلاع از تخفیفهای فروش اولی ها.