باتشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت ، همانطور که می دانید تمامی محصولات وارداتی و تولیدی ما در این شرکت با ضمانتنامه رسمی فرسان که در سامانه جامع گارانتی تایید شده است ارائه می شوند .
شرکت فرسان همواره تلاش خواهد کرد تا خدمات پس از فروش را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.
محصولات شرکت فرسان دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش می باشند و شرکت فرسان در این مدت متعهد می شود هرگونه ایراد و مشکل فنی بابت محصولات میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینتکه ناشی از سو عملکرد خود مشتری نباشد را به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه ای رفع نماید .
دستگاه هایی که از تاریخ ضمانت آنها گذشته باشد و نیاز به تعمیر داشته باشند نیز پس از تعمیر بابت همان ایراد و یا قطعه مجددا 180 روز ضمانت می گردند.
به یاد داشته باشید پیش از راه اندازی محصولات میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت حتما دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه را مطالعه و نکات ایمنی آن را رعایت فرمایید، ملاک شناسایی دستگاه های میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت واردات و تولیدی فرسان تطبیق سریال دستگاه و سریال روی کارت گارانتی می باشد و ارائه کارت ضمانتنامه و فاکتور خرید برای استفاده از خدمات فرسان الزامی است ،در غیر اینصورت دستگاه ها غیر گارانتی تلقی می شوند.
یادآور می شود:
کلیه دستگاه های میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت که سریال تولید آنها قبل از سال 2016 باشند فاقد گارانتی هستند. لطفا در خرید محصولات انتخابی حتما به شماره سریال آنها دقت کنید.
Leave a comment