ضمانت

خانه

جزئیات وبلاگ

دسته‌ها

ضمانت

۱۴۰۳-۰۷-۰۸

محصولات میدیا – مدیا  ، لاجرمانیا و گرین پوینت

 

باتشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت ، همانطور که می دانید تمامی محصولات وارداتی و تولیدی ما در این شرکت با ضمانتنامه رسمی فرسان که در سامانه جامع گارانتی تایید شده است ارائه می شوند .

شرکت فرسان همواره تلاش خواهد کرد تا خدمات پس از فروش را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

محصولات شرکت فرسان دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش می باشند و شرکت فرسان در این مدت متعهد می شود هرگونه ایراد و مشکل فنی بابت محصولات  میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت که ناشی از سو عملکرد خود مشتری نباشد را به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه ای رفع نماید .

دستگاه هایی که از تاریخ ضمانت آنها گذشته باشد و نیاز به تعمیر داشته باشند نیز پس از تعمیر بابت همان ایراد و یا قطعه مجددا 180 روز ضمانت می گردند.

به یاد داشته باشید پیش از راه اندازی محصولات میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت حتما دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه را مطالعه و نکات ایمنی آن را رعایت فرمایید، ملاک شناسایی دستگاه های میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت واردات و تولیدی فرسان تطبیق سریال دستگاه و سریال روی کارت گارانتی می باشد و  ارائه کارت ضمانتنامه و فاکتور خرید برای استفاده از خدمات فرسان الزامی است ،در غیر اینصورت دستگاه ها غیر گارانتی تلقی می شوند.

 

 

یادآور می شود:

کلیه دستگاه های میدیا – مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و گرین پوینت که سریال تولید آنها قبل از سال 2016 باشند فاقد گارانتی هستند. لطفا در خرید محصولات انتخابی حتما به شماره سریال آنها دقت کنید.

گروه تولیدی فرسان نماینده خدمات میدیا مدیا گرین پوینت و لوکس الکتریک
فرسان نماینده لوازم خانگی میدیا - مدیا ، اجاق گازهای لاجرمانیا و محصولات گرین پوینت

اشتراک گذاری با ذکر منبع مجاز است.

دیدگاه خود را بنویسید